شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

روز قدس روز اسلام است.

  • 16 فروردین 1403
  • 08:21
  • 0 دیدگاه
  • 52 بازدید
  • Article Rating
روز قدس روز اسلام است.

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری :

روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر امریکا و صهیونیزم در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز است.

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسانهای حقیقت طلب و عدالتخواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است. این روز بزرگ، نماد شکوهمند آزادی خواهی و استکبارستیزی است که یادگار جاودان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی برای جهانیان است.

ملت مظلوم فلسطین در هفت دهه گذشته جز ستمی ناروا و ظلمی مستمر بر پیکره خود ندیده و با آن‌که همواره در چنبره استبداد صهیونیستی گرفتار بوده اما با مردمانی از جنس ایمان به «واعدوا لهم ماستطعتم بالقوه» و معنویت و مقاومتی استوار، پرچم عدالت‌خواهی را افراشته نگه داشته‌اند. 

ملت بزرگ ایران اسلامی هم‌صدا با سایر ملت‌های آزاده در روز باشکوه قدس، با دل‌هایی آکنده از امید رهایی فلسطین مظلوم از سیطره پوشالی اسرائیل غاصب و همیشه‌منفور، با مشت‌های گره‌کرده، غریو اتحاد خود و فریاد مظلومیت مردمی ستمدیده را به گوش استبداد جهانی می‌رسانند تا ستمگران بدانند که جهان اسلام پشتوانه فلسطین است.

از این رو، مدیریت حج وزیارت استان همدان از عموم مردم ، خاصه مردم ولایتمدار استان همدان و بویژه از کلیه کارگزاران زیارتی استان دعوت مینماید تا همچون گذشته، همگام و همدل با مردم مظلوم فلسطین با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر کینه و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر قدس ابراز نمایند.

زمان: جمعه ۱۷ فروردین

سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :