جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

میلاد امام زمان(عج) بر تمامی مسلمین جهان مبارک باد

  • 19 فروردین 1399
  • 10:33
  • 0 دیدگاه
  • 434 بازدید
  • Article Rating
میلاد امام زمان(عج) بر تمامی مسلمین جهان مبارک باد
بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ



اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا" بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرَّاحِمِین



پانزدهم شعبان سالروز ولادت با سعادت و پر برکت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یگانه منجی عالم بشریت، خاتم الاوصیا و مفخر الاولیاء ،حضرت حجت بن الحسن العسگری مهدی موعود (عج) را به تمامی منتظران حضرتش تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.
امام زمان (عج) امام زمانه است، امام همه انسان‌ها در همه ابعاد زندگی است ،امام وار زندگی کردن وظیفه‌ای همگانی است ، به او باید اقتدا کرد تا به مقصد رسید و به کمال دست یافت .همسویی با اراده مقدس حضرتش که در میان همه خلایق جاری و نافذ است ،نعمتی بی مثال و فرصتی مغتنم است که ارزانی انسان های حق طلب و عدالت خواه گردیده است .
وجود قدسی حضرت ولی عصر (عج)،یگانه راهگشای بشر از چالش‌های فرساینده و مهلک تمدنی است که پایه‌های آن بر مادی‌گرایی و سرمایه پرستی استوار گردیده و آزادی آرامش انسان ها را طعمه نفسانیت خود قرار داده است؛ تمدنی که می تواند منشاء عمیق‌ترین ناامیدی‌ها گردد. بر این اساس وجود بقیه الله الاعظم ،اصلی ترین نیاز بشر امروز است و ظهور وجود نازنین ایشان به تصریح پروردگار مهربان در آیه شریفه «و نرید انما الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین » نویدبخش حکومت جاودانه صالحان و مستضعفان بر این کره خاکی است. همانان که طی اعصار و قرون متمادی قربانی مطامع ظالمانه اربابان زر و زور و تزویر شدند و زیر بار ستم جباران و ستمگران از همه حقوق خویش محروم ماندند.
امروز جهان تشنه معنویت و عدالت است و بشریت بیش از هر زمان دیگری، حکومتی فراگیر و عدالت گستر را بی صبرانه انتظار می‌کشد.
چه مسعود و مبارک است روزی که جهان از فتنه انگیزی ها پاک شود و حکومت عدل الهی بر سراسر گیتی گسترش یابد و پرچم عدالت و رحمت حق تعالی بر زمین افراشته شود.
اینک با گرامیداشت ولادت با سعادت آن عزیز و بزرگترین احیاگر آیین محمدی (ص) از خداوند سبحان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نایب بزرگوار ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروزی مستضعفان عالم را مسئلت می نماید.
مدیریت حج زیارت استان همدان
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.