پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

مراسم تجلیل از عوامل و دست اندر کاران اخذ ویزای اربعین حسینی(ع)

  • 19 آذر 1397
  • 07:44
  • 0 دیدگاه
  • 390 بازدید
  • Article Rating
مراسم تجلیل از عوامل و دست اندر کاران اخذ ویزای اربعین حسینی(ع)

بسمه تعالی

در مراسمی از دست اندکاران روادید اربعین در استان همدان تجلیل شد.

این مراسم در روز دوشنبه مورخ 97/09/19 در سالن جلسات مدیریت حج وزیارت استان همدان برگزار گردید، در این جلسه مهرداد نادری فر مدیر کل امور اجتماعی استانداری و دبير ستاد اربعين همدان گفت: امسال ۴۶ ایستگاه صلواتی در استان و ۱۲ ایستگاه صلواتی در عراق به بیش از۲ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر کربلا خدمات رساني کردند.

نادري فر افزود :امسال با هماهنگی مرکز کنسولگری عراق و وزارت کشور برای زائران کربلای معلی که قصد داشتند در اجتماع اربعین شرکت کنند از همدان و ۱۹ مرکز استان دیگر ویزا صادر شد که در همدان برای بیش از ۳۵ هزار زائر ویزا صادر شد.

مدیر حج و زیارت استان همدان هم با بیان اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که لازم است در حوزه اربعین  فرهنگ‌ سازی بیشتر و منسجم تری با هماهنگی همه دستگاه ها صو ت پذیرد ادامه داد : در سازمان حج  استان امسال صدور ویزا‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شد و  با فعالیت  خوب  33 دفتر زیارتی و با همکاری همه همکاران حج و زیارت و شرکت مرکزی خصوصا مدیر عامل شرکت مرکزی استان و همکارانشان 24 ساعته و در مدت 35 روز بیش از 35 هزار ویزا اخذ گردید و هیچ گونه شکایتی وجود نداشت .

محسن ساغرچی با قدردانی از خدمات مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان، حضور رسانه ملی در کنار ستاد اربعین را مشهودتر از سال‌های گذشته دانست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان هم از برپایی نخستین موکب خدمات رسانه‌ای از سوی این مرکز در اربعین امسال اشاره و خاطرنشان کرد : با استقرار گروه رسانه‌ای مرکز همدان در شهر‌های مختلف عراق و در کنار موکب‌های استان همدان همه خبرنگاران و گزارشگران شبکه‌های مختلف می‌توانستند از امکانات اینترنت، شارژ دوربین‌ها و دستگاه‌ها و ارسال سیگنال استفاده کنند.

 دهقان نیری:  تهیه ۲۵ روز برنامه‌های زنده از موکب‌ها و زائران در کشور عراق و برنامه‌های زنده و خبری مختلف را نشانه همراهی رسانه با حرکت‌های دینی و مذهبی مردمی دانست . 

درادامه رئیس هیات مدیره شرکت مرکزی استان آقای روستایی از افتتاح کنسولگری موقت در استان و همکاری سازمان حج وزیارت در صدور روادید تشکر نمودند.

در این مراسم از مدیرکل امور اجتماعی استانداری و دبیر ستاد اربعین استان به علت پشتیبانی از موکب داران اربعین در استان همدان، رسانه‌ها و  مدیرکل صدا وسیمای مرکز همدان به علت راه اندازی موکب خدمات رسانه‌ای در کربلا و همچنین عوامل دست اندر کار ویزای اربعین حسینی با اهداء لوح تقدیر از سوی سازمان حج و زیارت قدردانی بعمل آمد.

سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.