جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

آخرین اقدامات برای نام نویسی متقاضیان سفر اربعین / دفاتر زیارتی سازمان حج‌ و زیارت آماده خدمات رسانی به زایران اربعین ۹۷

  • 04 مهر 1397
  • 12:58
  • 0 دیدگاه
  • 462 بازدید
  • Article Rating
آخرین اقدامات برای نام نویسی متقاضیان سفر اربعین / دفاتر زیارتی سازمان حج‌ و زیارت آماده خدمات رسانی به زایران اربعین ۹۷

مدیر‌کل عتبات سازمان حج‌وزیارت از آغاز ثبت نام در سامانه سماح خبر داد و گفت: ۲۵۰۰ دفتر زیارتی در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به متقاضیان اربعین سال ۹۷ هستند و‌کار‌ نام نویسی آغاز شده است.

- پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت- مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir در اختیار متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی قرار گرفته است، 
وی افزود: عزیزانی که تمایل دارند در ایام اربعین حسینی به عتبات عالیات مشرف شوند حتما باید برای دریافت روادید و استفاده از پوشش هاي بیمه اي و خدمات درمانی در سامانه سماح ثبت نام کنند.
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اظهار کرد: 2 هزار و 500 دفتر زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به متقاضیان تشرف در ایام اربعین هستند و متقاضیان می توانند با مراجعه به این دفاتر، اقدام به نام نویسی مقدماتی و تحویل مدارک کنند.

به گفته آقایی، زایرانی که دسترسی به اینترنت و رایانه شخصي دارند می توانند شخصا ثبت نام مقدماتی را انجام داده و سپس بعد از انتخاب یک دفتر زیارتی به نام نویسی قطعی و تحویل مدارک مبادرت ورزند.
وی افزود: بنابر مصوبه ستاد مرکزی اربعین حسینی، هزینه تمام شده برای کسانی که در سامانه سماح ثبت نام می کنند به صورت ریالی دریافت می شود و این هزینه 377 هزار 700 تومان تعیین شده است البته کسانی که ثبت نام مقدماتی را خودشان انجام دهند هزینه ای معادل 376 هزار و 700 تومان می پردازند .
آقایی توضیح داد: مبلغ تعیین شده بابت روادید، پوشش بیمه ای و خدمات درمانی در نظر گرفته شده است و امیدواریم متقاضیان ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.