جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

خبر تحریم سفرحج توسط برخی زائران همدانی صحت ندارد.

  • 06 خرداد 1396
  • 08:35
  • 0 دیدگاه
  • 789 بازدید
  • Article Rating
خبر تحریم سفرحج توسط برخی زائران همدانی صحت ندارد.

بسمه تعالی

مدیر حج و زیارت استان همدان در گفتگو با ایرنا 
:13 کاروان از همدان به حج تمتع اعزام می شوند
همدان-ایرنا-مدیر حج و زیارت استان همدان اعلام کرد:امسال یک هزارو 800 نفر در قالب 13 کاروان از استان همدان برای ادای حج تمتع به بیت الله الحرام مشرف می شوند.
محسن ساغرچی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کاروان ها در شرف تکمیل هستند و تنها حدود سه درصد کاروان ها خالی است و هیچ مورد انصرافی نیز تاکنون نداشته ایم.
وی در خصوص برنامه های آموزشی زائران همدانی نیز گفت: این آموزش ها از هفته آینده با تکمیل شدن کاروان ها و مشخص شدن روحانیون کاروان ها و آزمایشات پزشکی سلامت زائران آغاز و جلسات آموزشی توسط روحانیون بعثه مقام معظم رهبری برگزار می شود.
ساغرچی گفت:تا قبل از موسم حج 10 جلسه آموزشی برای زائران استان همدان برگزار می شود.
*حج و زیارت همدان شایعات تحریم سفر حج از سوی زائران همدانی در فضای مجازی را تکذیب کرد 
مدیر حج و زیارت استان همدان با تکذیب برخی شایعاتی که در خصوص تحریم سفر به حج از سوی زائران استان همدان در فضای مجازی منتشر شده است گفت : هموطنان اخبار موثق را می توانند از طریق سایت تلگرامی حج و زیارت استان همدان به آدرس @hajhamedan ،سایت سازمان حج و زیارت به آدرس www.hajnews.ir و سایت بعثه رهبری پیگیری کنند و به شایعات بی اساسی که در فضای مجازی منتشر می شود توجه نکنند.
مدیر حج و زیارت استان همدان اظهار کرد:افراد معاندی هستند که اکثر آنها از خارج از کشور و از طریق دشمنان نظام جمهوری اسلامی تغذیه می شوند و قصد دارند با نشر اکاذیب در فضای مجازی، بحث دین و مذهب مردم را زیر سوال ببرند.
ساغرچی ادامه داد: اگرچه برخی اختلاف نظرهایی با دولت عربستان وجود دارد اما بحث حج یک امر واجبی است و مسئولان نظام ، فقها، علما و مراجع تقلید به خصوص رهبر معظم انقلاب تاکید داشته اند که امر واجب حج باید انجام شود و در شرایطی که امنیت زائران تضمین شده دلیلی برای حج نرفتن وجود ندارد.
وی با بیان اینکه مبالغ پرداختی در عربستان از طرف ایران به دولت سعودی نیست گفت: همه هزینه هایی که در عربستان پرداخت می کنیم به شرکت های خصوصی و هتل ها داده می شود و بخشی از هزینه ها برای اسکان زائران و بخشی برای تدارکات هزینه می شود.


سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.