چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

جلسه هم اندیشی با مدیران دفاتر زیارتی استان همدان

  • 19 بهمن 1395
  • 08:26
  • 0 دیدگاه
  • 1082 بازدید
  • Article Rating
جلسه هم اندیشی با مدیران دفاتر زیارتی استان همدان

بسمه تعالی

جلسه هم اندیشی با مدیران دفاتر زیارتی استان همدان در مورخ 95/11/19 در محل سالن جلسات مدیریت حج و زیارت استان همدان راس ساعت 10 آغاز گردید.در این جلسه مدیر حج و زیارت استان با  تبریک فرارسیدن ایام ا... دهه فجر و تشکر از کسانی که در اربعین حسینی(ع) زحمات بی دریغی را  داشتند سخنان خود را آغاز نمودند . ایشان در خصوص نهضتی که امام خمینی (ره) آغاز کردند اظهار داشت که  انقلاب اسلامی از سال 1341 آغاز شد و  امام خمینی (ره) با  پیش بینی بینی صحیح  و تبین راه درست برگرفته از  مبانی اسلامی در  مقابل نظام  دست نشانده آمريكا ایستادند. 

ساغرچی با تاكيد بر اينكه امام (ره)  مسير درست را برای مردم تعیین کردند و از نقش رهبری در پیروزی انقلاب و مقایسه آن با نهضت های سایر کشور ها مثل مصر و  بعضی کشورهای عربی در بیداری اسلامی  و نبود رهبر در شکست  حرکتشان ، به نقش بی بدیل امام خمینی ( ره) مطالبی را برای حضار بیان نمودند و تصریح کرد که امام  رحمت اله علیه نگذاشت انقلاب اسلامي به انحراف كشيده شود و  بعد از پيروزي انقلاب تا پایان عمر شریفشان بر این نکته تاکید داشتند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب لطمه ی  وارد نشود .

-نحوه معرفی معاون آموزشی

-معرفی افراد جهت شرکت در دوره آموزشی عتبات طبق شرایط اعلامی

-مراجعه افراد به سایت  www.edu.haj.ir جهت تعیین کسری آموزش خود

-کلاس آموزشی امنیت در سفر به زودی برای همه کارگزاران فعال اعلام و برگزار می گردد.

-اعلام تمامی شرایط سفر به عتبات عالیات و وضعیت کشور عراق  برای زائران

-آموزش مدیریت بحران به مدیزان کاروان ها

-اعلام قرارداد بیمه عتبات عالیات

-برخورد با آزادبرها توسط دادگاه انقلاب همدان و اعلام تفاوت کاروان های حج و زیارت با آزادبرها توسط نسب بنر در دفاتر زیارتی

در پایان از زحمات کارکنان شرکت مرکزی استان با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد و از نظرات و پیشنهادات مدیران محترم دفاتر زیارتی استفاده شد.

سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط