جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

تکذیب عدم صدور ویزای حج و عمره برای زائران بالای 60 سال

  • 13 اردیبهشت 1393
  • 13:52
  • 0 دیدگاه
  • 767 بازدید
  • Article Rating
تکذیب عدم صدور ویزای حج و عمره برای زائران بالای 60 سال
رییس سازمان حج و زیارت خبر برخی رسانه های داخلی به نقل از وزیر بهداشت عربستان را مبنی بر اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا به زائران بالای 60 سال ویزای حج و عمره داده نمی شود، تکذیب کرد.
مهندس اوحدی اظهار داشت: تا به امروز هیچ موردی از ابتلای زائران کشورهای اسلامی به ویروس کرونا در عمره مفرده مشاهده نشده است.
رییس سازمان حج و زیارت اضافه کرد: ویروس کرونا بیشتر در منطقه شرقی عربستان مانند شهرهای دمام و ریاض شایع است و در یک ماه اخیر نیز مواردی در شهر جده مشاهده شده است.
 اوحدی ضمن تکذیب خبر یاد شده گفت : وزیر بهداشت عربستان سعودی گفته است که توصیه می شود در صورت عدم کنترل این موضوع، زائران بالای 60 سال عازم حج نشوند.
 رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در حال حاضر برای تمامی زائران ویزا صادر می شود و تاکنون نیز هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا در بین زائران ایرانی در عمره مفرده مشاهده نشده است.
 اوحدی افزود: همچنین با هماهنگی سازمان حج و زیارت اوایل هفته آینده هیاٌتی متشکل واحد بیماری های واگیردار وزارت بهداشت به عربستانی اعزام می شوند و هم اکنون نیز رییس مرکز پزشکی حج و زیارت در عربستان مستقر است.
 رییس سازمان حج و زیارت گفت: طبق اعلام رییس مرکز پزشکی حج و زیارت تا به این لحظه هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا در بین زائران ایرانی در مکه و مدینه مشاهده نشده و شرایط عادی است.
 وی گفت: البته به زائران ایرانی توصیه می شود نکات بهداشتی را رعایت کرده و تا حد امکان از حضور در محل تجمعات پرهیز کنند.
سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.