جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

جلسه معارفه و هم اندیشی مدیریت حج و زیارت و اعضا شرکت مرکزی خدمات زیارتی

  • 08 اردیبهشت 1393
  • 10:17
  • 0 دیدگاه
  • 756 بازدید
  • Article Rating
جلسه معارفه و هم اندیشی مدیریت حج و زیارت و اعضا شرکت مرکزی خدمات زیارتی

                                                                                                          (( بسمه تعالی ))
گزارش جلسه معارفه و هم اندیشی مدیریت حج و زیارت و اعضا شرکت مرکزی خدمات زیارتی استان همدان
در روز یکشنبه مورخ 7/2/93 در ساعت 30/13جلسه ای به ریاست مدیرحج و زیارت استان با حضور مدیر عامل و اعضا هیئت مدیره شرکت مرکزی خدمات زیارتی در محل سالن جلسات مدیریت حج و زیارت استان همدان برگزار گردید.
جلسه با ذکر تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید در ساعت مقرر آغاز گردید و سپس مدیر حج و زیارت استان ضمن عرض خیر مقدم و خسته نباشید به حضور کلیه مدعوین محترم در خصوص مسائل اجرائی شرکت مرکزی استان نکاتی را مطرح نمود.
ساغرچی در ادامه سخنان خود نسبت به ارتقا سطح کیفی خدمات رسانی به زائرین استان تاکید کرد و افزود حج و زیارت استان آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش با شرکت مرکزی ، در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به زائرین و جلب رضایت این عزیزان اعلام می نماید.
در ادامه این جلسه مدیر عامل و اعضا هیات مدیره شرکت مرکزی با طرح مشکلات خود در زمینه اعزام های عمره و عتبات عالیات خواستار تعامل ، همفکری و همیاری حج و زیارت استان در جهت رفع مسائل موجود شدند و ابراز امیدواری کردند با توجه به سوابق اجرائی مدیر جدید حج و زیارت استان و با استفاده از تجربیات گرانقدر ایشان قطعا" مشکلات پیش رو برطرف خواهد شد و این مهم موجبات دلگرمی اعضا هیئت مدیره شرکت مرکزی را فراهم نموده است.
ساغرچی در ادامه خواستار بررسی مجدد در خصوص محل برگزاری جلسات آموزشی زائرین عتبات عالیات شد و مقرر گردید اعضا هیات مدیره در این خصوص اقدام نموده و گزارش آنرا به حج و زیارت استان ارسال نمایند.
این جلسه با ذکر صلوات بر محمد(ص) و آل محمد (ص) در ساعت 15 به پایان رسید.

روابط عمومی حج و زیارت استان همدان
سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.