جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

پیش اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص اعلام واجدین شرایط اعزام به حج تمتع سال 1394

  • 20 دی 1393
  • 12:04
  • 0 دیدگاه
  • 965 بازدید
  • Article Rating
پیش اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص اعلام واجدین شرایط اعزام به حج تمتع سال 1394

بسمه تعالی

پیش اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص اعلام واجدین شرایط اعزام به حج تمتع سال 1394 منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

کلیه دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع که تا تاریخ 1384/12/15 برای اعزام به حج سپرده‌گذاری کرده اند، می‌توانند بر اساس استان محل سکونت خود از روزهای سوم، چهارم و پنجم بهمن ماه برای نام نویسی در کاروان های حج سال 1394 اقدام نمایند.

لازم بذکر است، اسامی مدیران کاروان های حج تمتع سال 1394 به  همراه آدرس و هزینه های مربوطه، روزهای سی ام دی ماه و اول بهمن ماه درجراید کثیرالانتشار به چاپ خواهد رسید.

لازم به یادآوری است، واجدین تشرف به حج سال 94 علاوه بر امکان مراجعه حضوری به هریک از کاروان‌ها، می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.haj94.haj.ir کاروان مورد نظر خود را انتخاب و مراحل بعدی ثبت نام را دنبال نمایند.

با توجه به اینکه گذرنامه واجدین شرایط تشرف به حج 94 حداقل می بایست تا پایان سال 1394 اعتبار داشته باشد، تأکید می گردد کسانی که فاقد گذرنامه بوده و یا اعتبار گذرنامه آنان کمتر از تاریخ یادشده می‌باشد ، در فرصت مناسب نسبت به دریافت گذرنامه جدید بصورت انفرادی، اقدام نمایند.

ضمناً کلیه کسانی که قصد واگذاری اسناد ودیعه گذاری حج خود به بستگان درجه یک (شامل پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزند) را دارند و یا قبلاً نسبت به واگذاری فیش خود به این افراد اقدام کرده لکن این انتقال را در سامانه جامع نقل و انتقال ثبت ننموده اند، قبل از فرارسیدن زمان ثبت نام در کاروان های حج می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سطح استان/شهرستان ، مراحل انتقال قطعی سند خود را انجام داده و مراتب را ثبت سیستمی نمایند.

اطلاعیه تکمیلی مدیریت حج و زیارت استان همدان در خصوص فراخوان واجدین شرایط اعزام به حج تمتع سال 1394، در روز چهار شنبه 1بهمن ماه در روزنامه های محلی استان منتشر خواهد شد.

سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.