شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

همایش توجیهی مدیران و معاونین عمره مفرده و عتبات عالیات برگزار شد

  • 16 دی 1393
  • 13:35
  • 0 دیدگاه
  • 753 بازدید
  • Article Rating
همایش توجیهی مدیران و معاونین عمره مفرده و عتبات عالیات برگزار شد

بسمه تعالی

نخستین همایش توجیهی مدیران و معاونین عمره مفرده و عتبات عالیات در همدان برگزار شد.

همایش توجیهی مدیران و معاونین عمره مفرده و مدیران عتبات عالیات سه ماهه پایانی سال 1393 مدیریت حج و زیارت استان همدان در محل سالن اجتماعات حضرت ولی عصر (عج) همدان روز دوشنبه مورخ15/10/93 برگزار شد.

 در این همایش ابتدا حاج آقا وزینی رئیس مرکز علمی کاربردی همدان توضیحاتی در مورد مسائل آموزشی فرمودند در ادامه حاج آقا صلواتیان از اساتید دانشگاه و قرآن توضیحاتی در مورد اخلاق حرفه ای برگرفته از قرآن وعترت فرمودند سپس آقای مقتدر از حراست حج وزیارت همدان مسائلی در مورد امنیت در سفرهای زیارتی مطرح نمودند و  همچنین حاج آقا ساغرچی مدیر حج و زیارت استان در مورد مسائل اجرایی نکاتی را به حضار خاطر نشان کردند.

در حاشیه جلسه محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت همدان گفت : این همایش در زمینه های مسایل آموزشی و اجرایی ، معارف اسلامی و الهی ، امور و مسایل امنیتی در سفرهای زیارتی و جایگاه قرآن و استفاده از فرصتهای سفر برای یادگیری قرآن و عربی توسط اساتید هر بخش آموزش داده شد .

ساغرچی هدف از برگزاری این همایش و اطلاع رسانی از تحولات عراق و عربستان خصوصا در سفر عمره مفرده سال جاری و ارتقاء توانایی مدیران و معاونین با مسایل اجرایی دانست.

 وی در پایان افزود: این سری از همایش ها هر سه ماه برای توجیه مدیران و معاونین برگزار خواهد شد.

سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :