شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

دومین همایش متمرگز عمره استان همدان در سوم بهمن ماه برگزار میگردد

  • 10 دی 1393
  • 10:58
  • 0 دیدگاه
  • 631 بازدید
  • Article Rating
دومین همایش متمرگز عمره استان همدان در سوم بهمن ماه برگزار میگردد

بسمه تعالی

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت استان همدان، محسن ساغرچی، مدير حج و زيارت استان اظهار داشت: دومین همايش توجيهي آموزشي زائران عمره ۹۴-۹۳ همدان كه تاريخ تشرف آنان از 25/10/93 تا 15/12/93است، از ساعت ۸تا ۱۲ روز جمعه 3 بهمن در محل سالن سرپوشيده فردوسی همدان برگزار مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: در اين همايش، توضيحات و تذكرات لازم براي برگزاري هرچه بهتر اعمال مناسك عمره به زائران ارائه مي‌شود و ايشان به صورت عملي و نمادين با نحوه انجام اعمال عمره مفرده آشنا مي‌شوند.

ساغرچی ادامه داد: دست‌اندركاران اين همايش، با بازسازي نمادين كعبه با استفاده از ماكت حجر اسماعيل، صفا و مروه، به‌صورت نمادين اعمال، طواف، نماز طواف، نماز نسا، تقصير، سعي بين صفا و مروه، نماز جماعت در مسجدالحرام و… را به‌جا مي‌آورند و زائران از نزديك با چگونگي انجام اين اعمال آشنا مي‌شوند.

مدير حج و زيارت همدان در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين‌كه امسال زائران عمره از استان در دو مرحله به سرزمين وحي اعزام مي‌شوند، اظهار داشت: در مرحله اول كه تا 15 اسفند ادامه دارد،بيش از 5هزار زائر در قالب41 كاروان از استان همدان به شهرهاي جده و مدينه اعزام مي‌شوند.

سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :