جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

حضور بعثه معزز حضرت آیت اله نوری همدانی در جمع حاجیان استان همدان

حضور  بعثه  معزز  حضرت آیت اله نوری همدانی در جمع حاجیان استان  همدان


امروز چهارشنبه  نهم مهر و در آستانه تشرف حاجیان به عرفات   و در روز شهادت امام محمد باقر علیه السلام ،  بعثه  محترم حضرت آیت اله نوری همدانی به دعوت  مدیریت حج و زیارت استان همدان   در جمع زایرین عزیز ، روحانیون معزز ، مدیران محترم  و عوامل کاروان های استان  همدان در حج 93  حضور پیدا کردند و در ادامه   حجت الاسلام حاج آقا صالحی خوانساری از وعاظ مشهور قم  با بیانت شیوای خود حال و هوای مجلس را  به ذکر اهل بیت معطر نمودند .

 ایشان در خصوص  فلسفه حج و قیام عاشورا  سخنرانی با شکوهی داشتند و در ادامه فرمایشاتشان به اخلاص در اعمال و ذکر این نکته که روح حج، ولايت است و در عصر غيبت‏ بين  این عمل عبادي سياسي و محبت ایشان  پيوندي عميق وجود دارد و ادامه دادند  ، . اگر كعبه به همه‏ ي شرافت‏ها مزين است، روح عمل و مناسك آن، ولايت و امامت و شناخت امام و خضوع در برابر او است .

  ایشان برای همه زایرین  آرزوی توفیق زیارت   حضرت صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف را در عرفات و منی از خداوند متعال درخواست نمودند .  در پایان ایشان به مداحی اهل بیت با صدای گرمشان مجلس را کربلایی کرده و حضار همگی در شب شهادت امام محمد باقر علیه السلام عزادی نمودند  .

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.