ﺳﻪشنبه 28 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان

  • 04 شهریور 1393
  • 08:32
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1345 بازدید
  • Article Rating
دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان

بسمه تعالی

مدیر،کارکنان،کارگزاران و پزشکان حج 93 در یک دیدار صمیمی با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب همدان شرکت نمودند.

 در روز سه شنبه مورخ 93/6/4 بمناسبت هفته حج سال جاری در ساعت 11/00 جلسه دیدار مدیران و معاونین کاروانها و مدیران مجموعه و پزشکان کاروانها حج 93 درمحل سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه تشکیل گردید.

جلسه ابتدا باذکرتلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید توسط یکی از مدیران حج 93 آغاز گردید سپس مدیر محترم حج و زیارت استان محسن ساغرچی ، ضمن خیر مقدم گویی به مدعوین محترم وعرض تبریک به مناسبت هفته حج سخنان خود را آغاز کردند.

ایشان فرمودند که امسال11 کاروان به استان همدان تخصیص داده شده که هر کاروان با یک مدیر ومعاون و یک روحانی اعزام می شوند که از این تعداد 5 کاروان به شهرستان همدان و 6 کاروان به دیگر شهرستانهای استان تعلق دارد  و جمعا تعداد 1565 نفر زائر از فرودگاه همدان اعزام می شوند که از این تعداد 764 نغر را خواهران و 801 نفر را  آقایان تشکیل می دهند که اولین کاروان در تاریخ 93/6/30 اعزام و تارخ اعزام آخرین کاروان 93/7/1 می باشد زمان ماندن کاروانها در سرزمین وحی تقریباً 30  روز تعیین شده است.

در ادامه نمایمده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان سخنان خود را با تبریک هفته حج و خوش آمد گویی به میهمانان آغاز نمودند.ایشان سپس درباره ثواب انجام حج و آیاتی از قرآن کریم درباره عظمت حج  فرمودند و در ادامه درباره درجه بالای خدمت رسانی به حجاج و اجر و ثواب آن سخنانی را فرمودند.سپس ایشان در مورد غیر بومی بودن روحانیون سخنانی را ایراد فرمودند . سپس از خانواده محترم شهدای حج و پیشکسوتان حج تجلیل و تشکر گردید. در پایان محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت استان در مورد مسائل سفر نکاتی را به مدیران کاروانها اعلام نمودند .

سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط