چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

جلسه مشترک مدیران و ومعاونان و عوامل مجموعه ساختمان یوسف نازره 1

  • 25 مرداد 1393
  • 09:56
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1284 بازدید
  • Article Rating
جلسه مشترک مدیران و ومعاونان و عوامل مجموعه ساختمان یوسف نازره 1

بسمه تعالی

جلسه هماهنگی مدیران - معاونان ۹ کاروان  و مدیر و  عوامل مجموعه ساختمان یوسف نازره 1 در همدان مورخ 93/5/25 برگزار گردید. این جلسه ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید آغا شده و  سپس آقای  محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت استان سخنان خود را با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و عرض خیر مقدم به حضار عزیز شروع کردند و فرمودند خداوند دوست ندارد که در سفر عده ای کار کنند وعده ای با جمع نباشند. 

سپس ایشان چند نکته به خدمت گزاران حجاج توصیه نمودند: 1- ارزش عمل معنوی خود را بدانند 2-در برخورد با میهمانان خانه خدا احترام و اخلاق اسلامی را رعایت کنند 3- با چهره گشاده با زائران برخورد کنند4-تقوا وپاکی چشم و دست و زبان را سرلوحه کار خود قرار دهندو اینکه ما امین جان، مال و ناموس افراد کاروان هستیم 5-از دخالت در امور شرعی پرهیز کنیم و این امر را به روحانی کاروان ها واگذار نماییم  6- با بازرسان همکاری داشته باشیم 7- در حسن اعمال حج تا انجا که ممکن است شریک باشیم 8-در بحث تدارکات و تغذیه از اسراف بپرهیزیم و قدر نعمتهای الهی را بدانیم 9-در حفظ و نگهداری اموال هتل  کو شا باشیم 10-سلسله مراتب را رعایت کنیم. 

در پایان ایشان برای خدمت گزاران حج ۹۳ آرزوی توفیق نمودند . 

سپس جلسه با بحث و تبادل نظر برای هرچه  خدمت رسانی بهتر به زائران بیت ا.. الحرام بین مدیر مجموعه و مدیران و معاونان کاروان ها ادامه پیدا کرد.

سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط