جمعه 10 فروردین 1403
EN

حج تمتع

دومین جلسه هماهنگی مدیران کاروانهای حج 93 استان همدان

  • 19 خرداد 1393
  • 08:59
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1182 بازدید
  • Article Rating
دومین جلسه هماهنگی مدیران کاروانهای حج 93 استان همدان

(( بسمه تعالی ))

دومین جلسه هماهنگی مدیران کاروانهای حج 93 

در روز یک شنبه مورخ 18/03/93 در ادامه نشست هم اندیشی مدیر حج و زیارت استان با کارگزاران زیارتی دومین جلسه مدیران کاروانهای حج تمتع 1393 به ریاست محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت استان با حضور 11 نفر از مدیران کاروانها درمحل سالن اجتماعات حج و زیارت جهت اطلاع رسانی ازآخرین دستورالعملهای سازمان مرکزی ، و دیگر هماهنگی های لازم بشرح زیر برگزار گردید :

این جلسه با ذکر تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید راس ساعت مقرر آغاز شد . سپس مدیر حج و زیارت استان ضمن عرض خسته نباشید به حضور مدعوین محترم و تبریک اعیاد شعبانیه مطالب خود را آغاز کردند.ایشان افزود ، ما همگی باید شکر گزار خداوند متعال باشیم به جهت اینکه ما را در جائی قرارداده که می توانیم خدمتگزار زائرین بیت الله الحرام و حرم پیامبر (ص) و همچنین کربلای امام حسین (ع) باشیم.

مدیر حج و زیارت استان در ادامه در خصوص پزشک کاروان ، آموزش عوامل خدماتی ، لباس متحد الشکل و ساک زائرین نکاتی مطرح کردند و جهت اخذ نظریات مدیران محترم کاروان ، نمونه ای از ساک در نظر گرفته شده برای زائرین را ارائه نمودند و  ضمن قرائت پیش نویس قرارداد با پیمانکار مربوطه ، در خصوص مبلغ هزینه شده برای ساک مورد نظر و چگونگی تحویل آن به زائرین ، توضیحات لازم را بیان داشتند و آقای محمود مسگریان را بعنوان نماینده مدیران کاروان و طرف قرارداد با پیمانکار مربوطه معرفی کردند.

مدیر حج و زیارت استان در ادامه سخنان خود در خصوص لزوم برنامه ریزی جهت هرچه با شکوه تر برگزار کردن مراسم گرامیداشت هفته حج تاکید نمود . و راه اندازی یک وبلاگ جهت اطلاع رسانی مطلوب به زائرین  در هر کاروان را پیشنهاد داد.

در ادامه ، ساغرچی زائرین را بعنوان ولی نعمتان خود یاد کرد و بیان داشت همگی ما خادمین حجاج هستیم و می بایست رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی را  در برخورد با این عزیزان سرلوحه کار خود قرار دهیم.   

ساغرچی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از زحمات کلیه مدیران کاروانها بیان داشت ، خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت به زائرین و میهمانان خود را به ما عطا فرموده و انشا الله سعادت این خدمت بزرگ را تا پایان عمر به ما عنایت فرماید و مورد قبول حضرت حق واقع شود .

در ادامه بادامی ، مسئول نظارت بر ثبت نام کاروانهای حج تمتع 93 نکاتی را به سمع و نظر حاضرین در جلسه رساند و رعایت دقیق دستورالعمل های مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

در پایان ، مدتی از وقت جلسه به پرسش و پاسخ در مورد مسائل مطروحه گذشت و مدیران کاروان سئوالات خود را ذکر نموده و پاسخ را از مدیرحج و زیارت استان دریافت کردند.

 

                                                                                                                                                                                               روابط عمومی حج و زیارت استان همدان

 

 

سید هاشم حسینی زاده امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.