جمعه 10 فروردین 1403
EN

عمره مفرده

اطلاعیه مدیریت حج وزیارت استان همدان در خصوص اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانیها (ص)

اطلاعیه مدیریت حج وزیارت استان همدان در خصوص اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانیها (ص)

اطلاعیه مدیریت حج وزیارت استان همدان

در خصوص اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانیها (ص)



بسم ا...  الرحمن الرحیم

(هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ)

اوست که رسول خود را با هدایت و آیین درست فرستاد تا آن را بر همه ادیان چیره سازد،هر چند مشرکان را نا خوش آید (توبه/آیه ۳)

بنام خالق رسول گرامی و ائمه اطهار (ع)

پس از ۱۴ قرن از انوار پر فروغ و نوای دل انگیز پیام آور بشارتهای الهی وجود نازنین پیامبر اعظم،یکبار دیگر تفرقه افکنان نوین و مشرکان متمدن،با حمایت سرمایه داران صهیونیست و با قلبهایی پر از کینه و حسد نسبت به فراگیری روز افزون نام و یاد پیامبر مهربانیها در سراسر جهان،به اقدامی گستاخانه دست زدند. اینان یک روز با فیلم موهن ،یک روز با قرآن سوزی،یک روز با ترانه خوانی و امروز با کاریکاتور کینه خود را بروز دادند . اینان با این حرکت خود آب به هاون آمریکا و اسراییل می ریزند. و همان جنود شیطانند که هدفی جز از بین بردن اخلاق و دین و عدالت در جامعه بشری نداشته و راه پیشینیان فاسد خود را می پویند.

اکنون که به یکی مهمترین ارزش دینى یعنى جایگاه پیامبر اسلام(ص) اهانت شده است ،ما دست اندکاران امور حج و زیارت و خادمین ضیوف الرحمن و ائمه اطهار و عمرگزاران محترم ، همصدا با سایر اقشار جامعه ایران اسلامی

 انزجار خود را از مرتکبین این عمل غیر انسانی اعلام  داشته و همصدا با تمامی مسلمانان جهان این حرکت را محکوم می کنیم.و در این وانفسای رجعت هوس بازان و بی قیدی جوامع خشونت طلب زمانه، حمایت خود را حمزه وار ، از رسول پاک و منزه اسلام و دین و آیین کامل و پاکش اعلام داشته ،و از آنجا که در هر تهدیدی فرصتی است،اکنون فرصت اتحاد مسلمین جهان و ذلت بیش از پیش آمریکا واسراییل و اعوانشان ما را بر این میدارد که بیش از پیش در بین جوانان آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نموده و روحیه اتحاد و کفر ستیزی را ترویج نماییم.به امید تعجیل در فرج صاحب الزمان(عج)

مدیریت حج وزیارت استان همدان


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.